maandag 25 juli 2011

Gek op bloemen!

Per 1 juli ben ik verhuisd naar een nieuw huis. Het is een vijf persoons huis en momenteel woon ik samen met twee leuke jongens. Per september worden de andere twee kamers opgevuld.
.
Hoewel ik wel een paar traantjes heb moeten laten bij het afscheid van mijn 1e studentenhuis (feb-jun), ben ik inmiddels al helemaal gesetteld in mijn nieuwe huisje. En ik heb het hier ook onwijs naar mijn zin heb :-) Zoals jullie op de eerste foto kunnen zien is mijn nieuwe huis mooi en schoon. Een andere verbetering ten opzichte van mijn oude stek: het heeft een tuin! De hoogste tijd om de handen uit de mouwen te steken en om dit stukje 3x3 om te toveren in een waar paradijs ;-) Ik heb James, een professionele tuinier en vriend, uitgenodigd om mij hierbij te helpen!

Rule 1. Gardening for beginners:                              
Never go gardening on an empty stomach 

What is it... a wild potato?
The best cupcakes in town!


En nu maar afwachten of de bloemen ooit de grond komen uitschieten!
Our 'gipsy' corner
The Garden





1 opmerking:

  1. wow! Ik heb gehoord dat James is de beste tuinman in Cardiff. moet je zeker doen leuke dingen voor hem omdat hij zo mooi en een zeer goede tuinman.

    BeantwoordenVerwijderen