maandag 25 juli 2011

Congratulations with my first blog!

2nd chance...

Hier is hij dan, mijn eerste blog bericht!
Ik heb zojuist besloten om een blog bij te gaan houden om op deze manier al mijn vrienden en familie in Nederland op de hoogte houden van mijn avonturen die ik beleef in Cardiff.
Ik hoor de meeste van jullie al denken: "Ja ja, Fenna gaat een blog bijhouden. Er is na het eerste (redelijk geniale) videobericht nooit een vervolg gekomen!". Dat klopt, maar toch gun ik mijzelf een tweede kans.

Bloggen is nieuw voor mij en dit medium is tot dusver onaangetast gebleven. Hoewel het aanmaken van een blog enige tijd vergt, ga ik er vanuit dat ik in de nabije toekomst gemakkelijk en snel korte berichtjes kan plaatsen. Maar:
Waar zal ik eens over gaan bloggen? Wat vinden mijn lezers interessant? Zal ik mijn blog in het Engels schrijven of in het Nederlands? Welke kleur lay-out zal ik mijn blog geven?
Zoals jullie merken moet ik nog een beetje mijn draai vinden, maar 1 ding kan ik jullie verzekeren: deze blog zal voornamelijk bestaan uit een bijeenkomst van foto's (en wie weet een paar video's met een beetje geluk).

Laat gerust een gezellig berichtje achter :-)

En op naar mijn tweede verslag!

2 opmerkingen: